Relatări de Hoinar

Blog despre tot ce văd, aud, simt.

Rând sau Moft?????

Publicat de bradeaga on miercuri, 28 octombrie 2009

Recent am făcut un material despre cozile uriaşe de la orele 5 dimineaţa la Direcţia Audienţă şi Eliberare a Documentelor din Chişinău. Şi ce credeţi? Vin azi la serviciu şi sunt luat pe sus de şefi. Ce-ai publicat tu? Doamna şefă a Direcţiei Audienţă şi Eliberare a Documentelor din Chişinău a sunat ieri la redacţie şi susţine că s-a pus o informaţie eronată pe sait.
Eu, ca un om cinsitit şi care ţine la numele lui, am incercat să iau legătura cu domna Cotici ca să mă convingă şi pe mine că am greşit. Am mers la Direcţia Audienţă şi eliberare a Documentelor, şi dînsa nu era. Într-un sfârşit am luat legătura cu ea la telefon la care dânsa mi-a spus că "100 de oameni în rînd este ceva normal, neînsemnânând deloc cozi, deoarece ea are 36 de angajaţi şi poate face faţă, iar despre persoanele care vin de la 5 dimineaţa a spus că acei oameni nu au transport spre capitală decât la 4:30 dimineaţa." Doamna Cotici, se vede că nu este la curent cu faptul că demult moldovenii fac bussines cu rutiera, şi actualmente orice sat are rută tranzit în capitală si nu doar între orele 6-9 dimineaţa.
Acum mă întreb, oare cum este posibil ca 36 de angajaţi să lucreze în 8 ghişeuri care şi primesc cererile şi eliberează documentele solicitate? Sau poate dumneaiei a numărat ca angajat şi servitoarea care contribuie şi ea la eliberarea documentelor făcând curat?

0 comentarii:

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)