Azi am fost surprins cu o veste nu ştiu cât de îmbucurătoare – un grup de tineri vorbitori de limbă rusă au organizat un marş de protest pe bulevardul Ştefan cel Mare, până la ambasada Rusiei. Am mers în acea direcţie, câtuşi de cât îmi era foarte interesant, ce eveniment mai este şi azi?
În faţa ambasadei Rusiei mare mi-a fost mirarea când l-am văzut în fruntea tineretului pe mult cunoscutul politician moldovean de noi – Valerii Climenco, care cu ajutorul unui dictafon ţinea nişte discursuri de mai mare dragul să îl asculţi, atunci când eşti beat.
Iniţiativa de a ieşi în stradă, de a-şi demonstra solidaritatea faţă de cultura rusă, şi indignarea că în Republica Moldova limba rusă nu este o limbă de stat, susţine domnul Climenco este a tinerilor care au ieşit în stradă, pe când atunci când am întrebat tinerii, care majoritatea erau minori de ce au ieşit în stradă şi la iniţiativa cui, ei mi-au răspuns că profesoara de istorie i-a chemat azi ziua la orele treisprezece în fata Teatrului de Operă şi Balet, unde dându-li-se drapeluri, li sa spus ce se cere de la ei, mă gândesc eu în schimbul unei note păcătoase.
Bravo tinerilor protestatari, aşa să o ţineţi că îmi place......
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
5 Reguli ale luptei
Credinţa: înainte de a intra într-o luptă, trebuie să crezi în cauza luptei.
Tovarăşul:alege-ţi aliaţii şi invaţă să lupţi împreună cu alţii, pentru că nimeni nu cîştigă un război de unul singur.
Timpul: o luptă dusă iarna e diferită de o luptă dusă vara; un bun războinic este atent la momentul just al intrării în luptă.
Spaţiul: într-un defileu nu lupţi la fel ca în cîmp deschis. Ia seama la ceea ce este în jurul tău şi la cel mai bun mod de a te mişca.
Strategia: cel mai bun războinic e cel care-şi face planul de luptă.
Zuang Zi
2 comentarii:
mor cînd aud sloganele lui klimenko!
Cred că este o eroare ce ai scris... Nu ar trebui să asignezi acţiunile unor oameni particulari, care doresc să câştige nişte avantaje politice, cu toţi ruşii din R. Moldova. Ruşii au alte preocupări decât să se gândească la problema limbii.