Relatări de Hoinar

Blog despre tot ce văd, aud, simt.

Dar, mai există oare Basarabia?

Publicat de bradeaga on sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Azi fiind în aşteptarea unei prietene ca să ne mai amintim de timpurile bune, am luat un ziar de la cchioşc, nimerinduse chiar Ziarul de Gardă. Am fost impresionat de un mic reportaj, pe care nu vreau să îl comentez, dar am să îl redau aşa cum l-am citit ca să vă faceţi singuri nişte concluzii……..

Vineri, 20 noiembrie

A venit poştaşul. A adus o fâşie roşie foarte stranie. E un aviz poştal de recepţie. Problema este că cineva ne-a trimis o scrisoare şi a cerut poştei să-i trimită înştiinţare scrisă că redacţia a primit scrisoare. După ce ne-a dat răvaşul, poştaşul a remis înapoi pe adresa indicată cu mâna adresantului avizul. Luni poştaşul ne-a adus înapoi avizul, pentru că ” adresantul are o adresă care nu există”. Am citit atent adresa scrisă pe fâşia roşie “Basarabia. Satul Puşuleanca zis şi Uneşti”. Dar, mai există oare Basarabia?

0 comentarii:

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)